Din, Ahlak ve Değer Alanı Seçmeli Dersler kapsamında il genelinde düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrenciler, düzenlenen törenle ödüllerini aldı.
Zübeyde Hanım İlkokulu Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen ödül törenine İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, Şube Müdürleri Akın Arı, Hacı Arslan ve Rıdvan Ay’ın yanı sıra okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.
Program, Şube Müdürü Hacı Arslan’ın yarışmalara ilişkin bilgilendirme konuşmasıyla başladı. Ardından yarışmalarda il birincisi olan öğrencilere ödülleri İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer tarafından takdim edildi.
Öğrencileri ve danışman öğretmenlerini elde ettikleri başarıdan dolayı tebrik eden İl Millî Eğitim Müdürü Yaşar Ciğer, öğrencilere eğitim hayatlarında başarılar dileyerek, emek ve katkılarından dolayı öğretmenlere teşekkür etti.
Ödül töreni, günün anısına çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi.
