Seyyid Bilal Erkek Öğrenci Yurdu’nda dönem değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.
Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’ne bağlı Seyyid Bilal Erkek Öğrenci Yurdu’nda, 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesinin ardından dönem değerlendirme toplantısı düzenlendi. Yurt bünyesinde görev yapan tüm personelin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, geride bırakılan eğitim-öğretim yılı kapsamlı bir şekilde ele alındı. Verimli geçen toplantıda öğrencilerin barınma, güvenlik, sosyal faaliyetler ve genel hizmetlere ilişkin süreçler değerlendirilirken, yeni döneme yönelik yapılabilecek çalışmalar da istişare edildi.
Personelin görüş ve önerilerinin paylaşıldığı toplantıda, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik fikir alışverişinde bulunuldu. Öğrencilerin ihtiyaç ve beklentilerine daha etkin şekilde cevap verebilmek adına yürütülen çalışmalar gözden geçirilerek, yeni dönemde hayata geçirilebilecek projeler üzerinde duruldu.
Toplantının ardından açıklamalarda bulunan Yurt Müdürü Alaattin Onur, öğrencilerin daha konforlu, güvenli ve huzurlu bir ortamda yaşamlarını sürdürebilmeleri için yıl boyunca özveriyle çalışan tüm personele teşekkür etti. Onur, geleceğin teminatı olan gençlerin en iyi şartlarda eğitim hayatlarını sürdürebilmeleri adına aynı gayret ve heyecanla çalışmaya devam edeceklerini belirterek, öğrenci odaklı hizmet anlayışının sürdürüleceğini ifade etti.
Seyyid Bilal Erkek Öğrenci Yurdu, gençlere güvenli ve kaliteli bir yaşam alanı sunma hedefi doğrultusunda çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.