30 yıldır Batman’ın Belde Mahallesi İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü önünde bulunan dut ve çınar ağaçları, gece operasyonuyla kesildi. Batman Çevre Gönüllüleri Derneği Başkanı Hasan Argunağa, ağaçların kesilmeyeceği yönündeki sözleri hatırlatarak “Bu, kent hafızasına ve doğaya karşı işlenmiş bir kıyımdır” dedi.